Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  1. Rejestr zarządzeń Dyrektora
  2. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
  3. Rejestr wydanych zaświadczeń
  4. Rejestr umów zlecenia
  5. Rejestr skarg i wniosków
  6. Rejestr środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  7. Rejestr czytelników
  8. Rejestr delegacji służbowych
  9. Rejestr szkoleń spoza oferty
  10. Ewidencja czasu pracy
  11. Ewidencja wyjść
  12. Ewidencja zbiorów bibliotecznych
  13. Księgi inwentarzowe
  14. Ewidencja pieczątek
  15. Książka kontroli zewnętrznych
  16. Archiwum zakładowe

Rejestrów, ewidencji i archiwów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10. maja 2018 r. (Dz.U. z 2019r. poz. 1781 t.j.)

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie jednostki.

Archiwum zakładowe Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim funkcjonuje w trybie Ustawy z dnia 14. czerwca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. (teks jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 164)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie jednostki osobom upoważnionym na ich wniosek.

Podmiot udostępniający informację:
Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Iwona Buchalska
data: 17-07-2024
wytworzył: Katarzyna Urbaniak
data: 17-07-2024
data: 17-07-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 17-07-2024 - Edycja treści
  • 12-01-2023 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 124